Systemy SMaaS wdrażamy we współpracy z firmą Sensormatic, światowej klasy producentem rozwiązań przeciwkradzieżowych i ograniczających straty w placówkach handlowych. To nowoczesna usługa bazująca na chmurze, która pomaga naszym klientom w efektywnym i inteligentnym zarządzaniu kluczowymi danymi sprzedażowymi oraz punktem handlowym. Integruje systemy przeciwkradzieżowe z oprogramowaniem zbierającym, przetwarzającym i analizującym informacje dotyczące:
- liczby prób kradzieży, wzbudzonych alarmów i skuteczności systemu przeciwkradzieżowego;
- liczby klientów oraz transakcji w ciągu dnia, tygodnia, miesiąca lub roku;
- najczęściej odwiedzanych miejsc w sklepie;
- skuteczności reklamy.
Na ich podstawie generuje szczegółowe raporty, które można pobrać z szyfrowanej strony internetowej. Opracowane statystyki pozwalają na lepsze zarządzanie personelem sklepowym, precyzyjne planowanie pracy sprzedawców oraz akcji promocyjno-reklamowych w punkcie handlowym.
Dzięki łatwym w obsłudze panelom administracyjnym, personel sklepu może z łatwością przeanalizować prezentowane dane, zidentyfikować problemy i podjąć odpowiednie działania poprawiające funkcjonowanie i wydajność sklepu.